Saturday, December 29, 2012

Hitam + putih

Alhamdulillah jumaat petang...yakni petang semalam..
selesai urusan instalasi kc +wardrobe+tv panel..
dan inilah outcome nya...
alhamdulillah..sangat berpuas hati....kemas hasil kerja team jeff ni..
in shaa Allah esok (ahad) we will move to cyberjaya...
kiranya inilah malam terakhir kami bermalam di rumah subang perdana ni...
sayu hati nak tinggalkan rumah yg banyak kenangan ni...
kenangan manis ada...
pahit pun ada...:)
 black n white KC ...
 black n white wardrobe..
dan yg lawak....hari ni hakim requested mintak pasang wardrobe jgk dlm blk dia...
"dlm bilik mama dah siap...dalam bilik abang naper blom pasang...bilik mama dah cantik"
huhuuh....mama n papa tiada bajet lagi sayang...
nanti mama ada bajet n rezeki lebih...
in shaa Allah proceed ngan bilik abang..

 the white tv panel.
tp project kat feature wall ni blom siap sepenuhnya..
saya akan tambah2 deco sket lagi sket kat sini....
agak pelik kat sini kan kalau biarkan sema putih......
dinding putih....panel putih...macam tak naik kat sini...
sebabnya..saya nak tambah sesuatu di sini...
saya sengaja mintak jeff install sema putih di sini...
.nanti dah siap projek kat feature wall ni saya share..
harap2 menjadilah idea saya ni nanti...ehehheh....
in shaa Allah...
tunggu rezeki bulan januari....
moga dimurahkan rezeki kami dan dipermudahkan...

my new dressing table...
idea dr jeff suh letak compartment kat sebelah cermin tu...
n kat belakang tu jeff cadang suh letak compartment jg...
n kami setuju....
ingatkan kalau tambah2 compartment tu kena caj lebih..
tp tidak...sama jer harganya...
okla..
dan terima kasih jg untuk incik papa kerana memberi sepenuh kepercayaan kepada saya utk membuat keputusan tentang material, colors n design these 3 items....
hiihhii sebab beliau dah byk konker keputusan dalam bab renovate rumah hari tu...
dia nak mcm tu...sy nak mcm ni....
tp kdg dia menang....saya muncung...ahhahhaha
kadang saya menang...sengih la...
so kali ni...all out dr idea saya....dan saya berpuas hati....:)

1 Comments:

Anonymous intan said...

salam...i tgh survey KC contraktor...Jeff dr Intech Kitchen ni dlm my list la...boleh saye tau brpe kos bersih u buat KC n Wardrobe??? KC u jenis concrite top kan??? kalau u xkeberatan la. =)

5:38 AM  

Post a Comment

<< Home